loading...
دانلود هالیوودی3
Slay بازدید : 23 سه شنبه 15 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ۱۷۰۰ 


قیمت : 342000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ۱۷۰۰ 


قیمت تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ۱۷۰۰ 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ۱۷۰۰


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 



این تابلو با شدت نور بالایی که دارد نقش زیادی در جلب توجه مشتری دارد.سبک بودن تابلو،عمر طولانی و مصرف کم برق از مهمترین ویژگیهای این تابلو است.از ویژگیهای دیگر این تابلو نصب آسان و سریع آن است به طوری که در کمتر از چند دقیقه میتوانید تابلو را با استفاده از پولکهای حاضری، نصب و استفاده کنید.
این تابلو به دو رنگ قرمز و سبز است که باعث جذابیت و جلب توجه بیشتر است.
برخلاف نمونه های دیگر در مقابل نور خورشید درخشندگی داشته و روز دید است که باعث جلب توجه و جذب مشتری می شود.
یکی از مزیتهای این تابلو این است که آداپتور در پشت تابلو تعبیه شده و نیاز به سیم کشی ندارد و فقط کافی است که دوشاخه را برق بزنید.
برای راحتی نصب سیمی به طول ۳ متر تعبیه شده تا در صورت دور بودن پریز از شیشه،نیاز به اضافه کردن سیم نباشد و بر روی آداپتور این تابلو دکمه ای برای روشن و خاموش کردن قرار گرفته است تا برای روشن و خاموش کردن تابلو نیازی به کشیدن پریز تابلو نداشته باشید.
نصب:
برای نصب تابلو بر روی شیشه،ابتدا از تمیز بودن شیشه اطمینان حاصل کنید.پس از تمیز کردن شیشه،تابلو را روی شیشه و محل مورد نظرتان قرار داده و جای سوراخ ها را علامت گذاری کنید.سپس روکش پولک ها را کنده و در نقاط علامت گذاری شده محکم بچسبانید و سیم های پولک را از داخل سوراخ های تابلو عبور داده و محکم کنید و در انتها کافیست که دوشاخه را به برق بزنید.


 



تصاویر بیشتر


 



تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ۱۷۰۰




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 


















تصاویر بیشتر برای تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ۱۷۰۰گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











مشخصات، قیمت و خرید تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ...







خرید اینترنتی تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ۱۷۰۰ و قیمت انواع تابلوی LED متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های تابلوی LED متفرقه با ...








لیست قیمت تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ۱۷۰۰ | ترب







خرید تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ۱۷۰۰ ، لیست قیمت تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ۱۷۰۰ ، ارزانترین قیمت تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ۱۷۰۰ ...








لیست قیمت تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ۱۷۰۰ - ترب







تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ۱۷۰۰. قیمت از ۳۴۲٬۰۰۰ تومان به بالا. خرید از ارزانترین فروشنده. فروشگاه‌های اینترنتی. دیجیکالا. ۳۴۲٬۰۰۰ تومان. خرید. محصولات ...








مشخصات و ویژگی های تابلو ال ای دی طرح سوپر مارکت کد ۱۷۰۰ ...







برند : متفرقهدسته‌بندی : تابلوی LED نقد و بررسی اجمالی این تابلو با شدت نور بالایی که دارد نقش زیادی در جلب توجه مشتری دارد.سبک بودن تابلو،عمر طولانی و.








تابلو ال ای دی led ثابت سوپر مارکت|فروشگاه و مغازه|تهران ...







تابلو ال ای دی led ثابت سوپر مارکت|فروشگاه و مغازه|تهران، افسریه|خرید و فروش تابلو ال ای دی ثابت سوپر مارکت دارای؛ # ابعاد ۳۰ در ۵۰ # دارای ۴۸۰ عدد ال ای دی # د.
وارد نشده: طرح ‏کد ‏۱۷۰۰








فروشگاه | مغازه - دیوار







خرید و فروش تجهیزات و ماشین آلات فروشگاه، مغازه، سوپر مارکت در اصفهان و حومه. ... رگال وسط فروشگاهی نو. تابلو LED و لامپ مناسب براى مغازه. ۳۶۰,۰۰۰ تومان.
وارد نشده: طرح ‏کد ‏۱۷۰۰








تابلو سوپر مارکت - تابلوسازی







۲ تیر ۱۳۹۸ - تابلو سوپرمارکت یکی از انواع تابلوهای تبلیغاتی است که برای معرفی برند و ... تابلو لایت باکس نیز یک جعبه نورانی است که طرح مدنظر مشتریان توسط ... مدرن است که دارای دو نوع تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان است .
وارد نشده: کد ‏۱۷۰۰








تابلو led ثابت، تابلو ال ای دی ثابت - گالری پارسا تابلو







تابلو ال ای دی ثابت معمولاً در سردر مغازه ها و فروشگاه ها و … ... پارساتابلو تولیدکننده تابلوهای led ثابت برروی برد مسی،این نوع تابلوهارا باطول عمر 10 سال وبدون افت نور و با ... طراح را آماده کرده است و دورتادور طرح تمام ال ای دی هارو چیدمان می کنیم.
وارد نشده: کد ‏۱۷۰۰
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری